Vliegvakantie-2011-Djerba.reismee.nl

1e dag puffen

na 1,5 uur vertraging zijn we toch vertrokken richting Djerba.

Met een klein hartje ging Daphne en ik het vliegtuig op.

Na een paar rare geluiden bij het opstijgen is onze vlucht toch kei-goe meegevallen en ik vond m ook snel voorbij (gelukkig). De bangerikken, Daphne en ik dus, hebben de ganse vlucht gekaart :-)

De mannekes hebben gechild.

Het vliegtuig zat bijlange nog niet vol dus ze hadden een hele rij zetels helemaal alleen voor hun eigen. Dus benen omhoog, oortjes in en muziek luisteren en oogjes toe. Af en toe eens open om wat te snoepen hihihi

Peter heeft zijn tijd gevuld met kruiswoordraadsels en Mireille en Ronny hebben wat gerust.

Wat ik wel sjiek vond is dat we de ganse vlucht konden volgen op een schermpje dat altijd liet zien waar we juist overvlogen.

Het was al donker als we aankwamen en toen we met de bus aan het hotel stopte was natuurlijk alles dicht. Ze hadden wel nog een beeje eten voorzien voor ons dus hebben toch nog wat kunnen eten. En een notake voor ons ma, nee we hebben gene honger geleden

Laughing

Maar ik was wel blij met mijn koekje dat ik verplicht heb moeten meenemen hihihihi

Nie goe geslapen, de airco stond veel te koud en maakte veel lawaai. Ik mocht m nie afzetten en heb dus maar een dik deken op mij gelegd en ben dan toch in slaap gesukkeld. 's morgens alkei-vroeg wakker en ben dan ook maar opgestaan. Iedereen trouwens want de zon riep ons

Cool
Lang geleden da we die nog gezien hadden en vooral gevoeld hadden.

Het ontbijt is wa tegengevallen. Nie veel keus eigenlijk, wel pannekoekjes, eikes, gekookt of gebakken, brood, croissants, yoghurt, cornflakes maar gene kaas, gene gelei of choco.

Animatie heeft ons al opgetrommeld voor een partijtje waterpolo, allez de mannen toch. Ge komt er hier moeilijk onderuit. Er lopen wel 9 man rond en er zijn maar weinig toeristen. Daphne , ik, Ronny en Peter hebben meegedaan met het waterturnen.

Ons mannen alleen onder al die vrouwen. Maar ze hebben wel meegedaan. Sjiek en af en toe
lachen. We moesten met 2 naar de overkant van het zwembad gaan met iemand in de armen en omgekeerd. Peter en Ronnyzouden natuurlijk samen gaan maar niks van, ze moesten ieder met een vrouw hahaha..... Dries en Robin hebben nog met een ander spel meegedaan in het zwembad en dan was het tijd om te gaan eten. Altijd spannend maar ook hier weer niet veel keus. Wij vonden het wel lekker, maar ja goei varkens eten alles hè. Er is nie veel wa wij nie luste.

Na het eten is Ruud langs geweest van Sun web en heeft wat uitleg komen geven.

We hebben ons ook direkt ingeschreven voor een uitstap naar het flamingo-eiland. Donderdag om 8h worden we opgepikt met de bus.

Ik moest van iedereen de groeten doen maar vooral aan ons ma en pa en natuurlijk aan Nicole.

En nu ga ik terug puffen, echt nie normaal zo heet hier....

veel foto's getrokken maar die volgen later.

het is hiet zweten en puffen, 43 gr wat et iets teveel is voor ons als belg.

Reacties

Reacties

Marcel

Amai 43 graden, kan je er daar geen 10 van naar hier sturen, dan hebben jullie het ginder nog goed, en hebben wij het hier ook beter.

martine

zie je wel zoals in een bus maar dan hoger van de grond, en daar wordt ook in gekaart hi hi !!!
geniet er nog van en aan iedereen de groetjes ! ik wil wel vlug de foto's zien xxxxx

Tamara

Leuk om het eerste bericht te lezen, ben blij voor je dat het vliegen op zich je goed is meegevallen! Want dat was je grote schrik he. Geniet nog van die zon, ook al is ze heet, want hier blijft ze zich maar achter de wolken verschuilen. Enjoy zou ik zeggen! Tot een volgend berichtje! x

Ann G

Veel plezier daar !
Het zonneke is alvast v d partij.
Tip : als je op stap gaat in de souks, veeeeeel afdingen hé.

Nicole

Alé ! dan is de vlucht toch meegevallen , en heeft het vliegtuig niet geschud van het bibberen van u en Daphne ,
43 graden amai dan maar tot aan de lippen in het water
nog veel plezier!!
en zeker met u uitstap donderdag
De groetjes aan iedereen maar vooral mijn metekind ( Robin)
vergeet niet wat ZON op te sturen :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!