Vliegvakantie-2011-Djerba.reismee.nl

hier zijn we weer

wat vliegt de tijd hier snel

Vandaag zijn we (Ronny, ik, Tom, Dries en Robin)met de quads gaan rijden, echt plezant.

om 9h zijn we vertrokken en rond de middag waren we terug.

We zijn in het plaatsje Midoun geweest en hebben ook een halte gehad aan de blue lagoon

waar we ons konden verfrissen want het is weer kei heet.

Deze avond gaat de jeugd op stap in een plaatselijke discotheek.

Voor de rest niks speciaals gepland, alleen wat luieren aan het zwembad.

Groetjes aan iedereen

Marcel

Hoi, Hoi, jullie hebben het ginder precies echt naar jullie zin.
Geniet ervan want, als je dat metertje bekijkt op U profiel, dat gaat de verkeerde richting uit.

Gelukkig heb je ginder ook lekker eten, en voldoende, en moet je niet meedoen aan de ramadan Haaahahahahaha.

Het zonneke welke je opgestuurd had, dat was maar een klein pakske zulle, dat was vlug opgesoupeerd, ofwel hebben we er weer teveel mee gesmost.

Gisteren zondag dat was hier een dag om vlug te vergeten, regen, regen, en nog eens regen. Allez, maar het zou wat gaan beteren deze week zeggen ze.
Geniet er nog van ginder, breng voor ons een grote valies zon mee, en wees voorzichtig.

ma en pa

ale toch weeral heel tof geweest . het gaat echt wel heel snel he maar voor ons niet zanne haha . vandaag is het hier toch ook nog eens goed geweest . in lux heb ik het ook goed gehad beter weer als hier . ale nog genieten he en de groetjes aan de ganse bende he . xxx

martine

wij hebben gefeest, brenda en robbie waren blij verrast! super feest geweest !

groetjesmartine xxx

Nicole

Fijn dat jullie je amuzeren , geniet er maar van en zeker van het zonnetje , vandaag is het hier wat beter alé tegen de middag is de zon er uit gekomen
morgen wordt het beter , en donderdag geven ze al onweders uit !!

Groetjes , Nicole en Willy

Tamara

Dat klinkt allemaal héél plezant en goed! Geniet er nog maar van want mijne conge zit er alweer haast op. Have fun!

Elvira

Super op de quads...da is echt wel de max
Ik lees dat jullie het fijn hebben...dus is Djerba precies wel de moeite ist ni.
Vele groetjes en tot lees

Marcel

Hoi zonnekloppers...jullie zullen het ginder waarschijnlijk heel goed hebben, mooi bruin gebakken ??
Hier is het gisteren en vandaag ook wel goed geweest, maar vandaag donderdag in de late namiddag, avond, is er en onweer losgebarsten, praktisch over ons gans belgenlandje, de regen viel met bakken uit de lucht.
Op pukkelpop ( Vandaag begonnen ) zijn er schijnbaar tenten neergestort, veel gewonden en volgens de laatste berichten zelf minstens 1 dode.( Kijk maar eens op www.hbvl.be )
Geniet er ginder nog van, de tijd wordt kort hé....