Vliegvakantie-2011-Djerba.reismee.nl

verslagje

onze flamingo uitstap was goe meegevallen ondanks de hitte hier.

wel gene flamingo gezien maar wel veel piraten hihihi

het was zalig zo aan het strand met dat briesje wind

en 's middags lekker gegeten onder een heeeeeeele grote parasol waar de tafels gedenkt stonden

We kregen couscous en gegrilde vis met koude groenten en nog iets wat in het frietvet was gebakken, bladerdeeg gevuld met groenten. Heel lekker.

Daarna was er nog wat animatie en namen we de boot terug naar vaste land. Naar ginder varen was zalig en hadden we de wind van voor, terugkeren was iets anders. Veel te heet, gene wind en volle zon. Het was puffen. Gelukkig stond onze jeep met airco al klaar om ons terug naar het hotel te doen. Zaaaalig die koelte.

's avonds was er een wodka-party waar we natuurlijk hoe kan het ook anders met zoveel jeugd naar toe zijn geweest. We hebben goe gedanst en de wodka heeft iedereen gesmaakt behalve ik, ik zat zoals een viske aan een glas water

Laughing

Vandaag weer luieren aan het zwembad maar het is weer heet. Namiddag heeft bijna iedereen een dutje gedaan onder de palmbomen.

Tom en Dries zien al mooi bruin en het zullen dit jaar negertjes zijn die naar huis komen

Tot morgen en als het lukt probeer ik er nog wa foto's op te gooien maar het internet is hier kei traag.

Groetjes aan iedereen

annick

ale joh dan heb je er weer van genoten he van die uitstap,mijn valiesje staat ook klaar maar denk nie aan veeeeel te warm denk eerder aan een natte verlengd weekendje lux,niet te bruin worden he want ons kleutje is er bijna weer vanaf haha geniet er nog van en tot dinsdag avond dan ben ik er weer om volop mee te genieten van julle reis grtj aan iedereen en beybey