Vliegvakantie-2011-Djerba.reismee.nl

alweer een dag voorbij

hier is het weer puffen maar wel met meer wind.

we hebben vandaag weer aan de aquagym meegedaan (onze calorietjes verbrand) en een partytje crazy volleybal. Ik Ronny en Daphne en natuurlijk zaten we bij het juiste team want we waren gewonnen.

Ondertussen waren Peter en Mireille zich aan het installeren in hun 3e hotelkamer. Eens kijken in de hoeveelste kamer ze gaan eindigen

Cool

Het probleem stelde zich namelijk aan de airco.... het was zweten op de kamer.

Tot nu toe is de kamer nog fris.

Gisteren avond hebben onze jongens en Dapheneen pijpje gerookt. Met een appelsmaakje.

Er was gisterenavond ook nog cabaret wat wel leuk was. Hebben af en toe eens goe kunnen lachen (de dames) terwijl de heren lekker aan het chillen waren aan het zwembad.

Morgen hebben we een dagje zee voorzien terwijl Peter, Mireille en de kids aan het zwembad blijven. Ze komen ons wel een bezoekje brengen. De koffie zal klaar staan hihihihi.

Iedereen nog de groetjes en als het kon stuurde we een beeje zon want ik heb gehoord dat het maar 16 gr is en dat het regent.

ma en pa

ale toch weer een fijne dag geweest , en zo sporten goed he moeten julie thuis niet zoveel afwerken haha . hier is het triestig als ik zo een weer heb in lux !!!!!! aan iedereen de groetjes en toch fijn dat we zo elke dag iets horen van julie . morgen ga ik michien niks sturen want ga iets eten met alida . ps pa is minder ziek het gaat hem goed .

martine

alé amuzeer je maar aan het zeetje hi hi , ik begin ook al af te tellen nog drie weken !!!!!!!!!!!!!!!!

Ann G

Alles valt daar precies goed mee.
Nog 1 dagje werken. Wij vertrekken vrijdagnacht.
Wij moeten in Tirol niet hopen op die hoge t° , zijn al content als het er niet regent .
;o)

Nicole

ale het valt mee , amuzeer u morgen
wij gaan naar zee morgen
naar het schijnt is het aan zee mooier weer ..zullen we morgen wel zien
veel plezier

groetjes